Investment
170
0

Meta Verified: Facebook i Instagram testują subskrypcję opartą na modelu Twittera

Konkurent Facebooka, Twitter, po przejęciu go przez Elona Muska wprowadził kontrowersyjny abonament, w ramach którego użytkownicy otrzymują za 7,99 dolarów miesięcznie „niebieski haczyk”, który wcześniej potwierdzał tożsamość prominentnych użytkowników i firm, a uwierzytelnianie dwufaktorowe jest teraz również płatne.

Meta Verified

Meta Verified: Facebook i Instagram testują subskrypcję opartą na modelu Twittera

Meta ogłosiła teraz, że testuje podobną subskrypcję – za 11,99 USD miesięcznie użytkownicy Facebooka i Instagrama również będą otrzymywać niebieską ikonę Verified. Jednak w przeciwieństwie do Twittera, Meta faktycznie potwierdza tożsamość, wymagając przesłania dokumentu tożsamości.

Subskrypcja obejmuje również dostęp do priorytetowej pomocy technicznej, która umożliwia bezpośredni kontakt z pracownikami pomocy technicznej, a nie z chatbotami, oraz zwiększoną widoczność i zasięg na wybranych obszarach platform.

Dla użytkowników, którzy zarabiają dzięki treściom na Facebooku i Instagramie, najbardziej interesującą funkcją abonamentu może być proaktywny monitoring kont, ponieważ ma on automatycznie wykrywać i blokować fałszywe konta. Wreszcie, subskrybenci mogą uczynić swoje strony profilowe bardziej uniwersalnymi.

Subskrypcja może być wykupiona tylko przez pełnoletnich użytkowników, którzy mają określony zasięg. Pierwsze testy tej subskrypcji rozpoczną się jeszcze w tym tygodniu w Australii i Nowej Zelandii, a następnie będą stopniowo rozszerzane na resztę świata. Nie wiadomo jeszcze, kiedy i w jakiej formie abonament zostanie ostatecznie zaoferowany wszystkim użytkownikom.

Tagi: , instagram, Meta Verified,

Więcej podobnych wpisów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Proszę wpisać prawidłowy adres e-mail.
Aby kontynuować, musisz zaakceptować warunki

Najczęściej oglądane posty