Wiodąca platforma tworzenia i ulepszania treści 3D w czasie rzeczywistym (RT3D), Unity, ogłosiła uruchomienie programu beta dla systemu visionOS, obejmującego dostęp do Unity PolySpatial. Ta innowacyjna technologia pozwala na płynną integrację z edytorem Unity, umożliwiając programistom tworzenie produktów działających na systemie visionOS i wykorzystanie zaawansowanych funkcji Apple Vision Pro.
Unity uruchamia program beta dla visionOS z integracją Apple Vision Pro
Włączenie nowej technologii PolySpatial Unity do ekosystemu visionOS oferuje unikalne możliwości dla twórców. Dzięki połączeniu z renderowaniem aplikacji zarządzanym przez RealityKit firmy Apple, treści tworzone w Unity będą wyglądać spójnie i stylowo, łącząc się bezproblemowo z innymi aplikacjami w systemie visionOS.
Unity z dumą ogłosiło, że ściśle współpracowało z Apple, aby zapewnić wsparcie dla visionOS i PolySpatial. To partnerstwo oznacza, że użytkownicy będą mogli korzystać ze swoich ulubionych aplikacji Unity od pierwszego dnia we wszystkich nowych środowiskach przestrzennych obsługiwanych przez Apple Vision Pro.
Deweloperzy, którzy są zainteresowani udziałem w programie beta, mogą zarejestrować się na stronie unity.com/spatial. To otwiera nowe możliwości dla twórców gier, artystów 3D i programistów, dając im dostęp do zaawansowanych narzędzi, które umożliwiają tworzenie nowych, angażujących doświadczeń.
Uruchomienie programu beta dla systemu visionOS przez Unity to ważny krok naprzód w dziedzinie tworzenia i ulepszania treści 3D w czasie rzeczywistym. To pokazuje, jak mocno Unity inwestuje w najnowsze technologie i jak blisko współpracuje z innymi liderami branży, takimi jak Apple, aby zapewnić swoim użytkownikom najbardziej zaawansowane narzędzia i doświadczenia.